Terugbetalingsbeleid

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

 

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief eventuele aangerekende verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Petrichor geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@petrichorshop.be. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om bijvoorbeeld het product te bekijken of uit te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@petrichorshop.be. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

 

Het retouradres:

Petrichor
Heulsestraat 89A,
8860 Lendelede 

 

Heb je een verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Indien er extra kosten gemaakt moeten worden omdat de adreswijziging pas werd doorgegeven nadat het product verzonden werd, zijn deze kosten voor de Koper/Klant.

 

Garantie

 

Op de handgemaakte sieraden van Petrichor zit 2 maanden garantie vanaf de aankoopdatum. Er zit garantie op alle onderdelen en sluitingen. Mocht er binnen de garantieperiode iets mankeren aan het sieraad neem dan contact met ons op om het sieraad kosteloos te laten repareren. 

 

Buiten de garantie vallen:

  • Slijtage door abnormaal gebruik van de sieraden.
  • Verkleuringen aan onderdelen (dit is een natuurlijk proces en o.m. afhankelijk van de zuurgraad van uw huid).
  • Vervoersschade dat niet binnen 24uur na het in ontvangst nemen van het sieraad bij ons is gemeld.
  • Verlies van sluiting van de oorbellen.

 

Sieraden laten repareren

Sieraden worden kosteloos gerepareerd indien ze binnen de garantie(termijn) vallen. Sieraden waar iets aan mankeert, maar waarvan de garantietermijn reeds is verlopen kun je tegen lage kosten laten repareren. De verzendkosten en de kosten van de te vervangen materialen zijn in dat geval voor eigen rekening. Neem altijd eerst contact op met Petrichor als je sieraden wilt laten repareren. De reparatietijd hangt af van de drukte op dat moment en wordt in overleg met de klant vastgesteld.

 

Vervoersschade

Bij Petrichor worden alle bestellingen zeer zorgvuldig gecontroleerd, met liefde verpakt en verzonden conform de voorwaarden van de vervoerders. Is je bestelling onverhoopt beschadigd aangekomen dan verzoeken wij je om binnen 24u na ontvangst van je bestelling contact met ons op te nemen. Wij zorgen altijd voor een gepaste oplossing.